Coral Reguissol

Enguany hem creat la Coral Reguissol formada per alumnes de primer fins a quart d’ESO. Aquesta proposta està adreçada fonamentalment als alumnes que els agrada cantar i tenen unes mínimes aptituds musicals d’oïda i afinació per
a poder treballar en conjunt i poder progressar qualitativament en la formació d’una Coral, arribant a demostrar el que han treballat davant un nombrós públic d’altres Instituts de Catalunya i del nostre.

Participarem en la XXIV Trobada de corals d’Educació Secundària que aquest curs es celebrarà el dijous 12 d’abril de 2018 en l’auditori de l’Ateneu de Sant Celoni, on cantarem juntament amb corals formades per alumnes d’altres instituts del Maresme i del Vallès Oriental, amb l’objectiu de potenciar i difondre l’educació musical que estem duent a terme molts professors i professores als Instituts de Catalunya. El concert de la Trobada és un espai on fer música junts amb altres centres, tot visualitzant el treball dut a terme.

La Trobada de Corals d’Educació Secundària és una activitat organitzada pel Servei d’Ordenació dels Ensenyaments de Règim Especial, el Servei d’Ordenació Curricular de l’Educació Secundària Obligatòria i el Batxillerat, i els Serveis Territorials / Consorci d’Educació de Barcelona, amb la col·laboració d’una comissió de professorat de música de secundària, encapçalada pel Sr. Constantí Sotelo, fundador de la Trobada.

El treball coral és primordial en molts centres, ja que a través de la música es treballen molts aspectes de la formació global de la persona, tant en la vessant del desenvolupament personal com de les habilitats socials i relacions interpersonals amb la pertinença i cohesió del grup, així com en l’adquisició de les competències bàsiques.

Tenim previstes altres actuacions durant el curs com per exemple l’audició de Nadal el proper dia 22 de desembre a l’envelat de Sta. M. de Palautordera.

Assagem els dilluns i dijous a l’hora d’esbarjo i anirem preparant un ampli repertori de cançons de diferents estils musicals i en diversos idiomes.

“La música dóna ànima a l’Univers, ales a la imaginació, consol a la tristesa i vida i alegria a totes les coses”  Plató