Consell de delegats

Accediu aquí! al blog de notícies del consell de delegats

EN CONSTRUCCIÓ

President del consell de delegats 22/23

pendent de nomenament

Membres del consell de delegats 22/23

pendents de nomenament

Què és el consell de delegats?

Entre els drets reconeguts als alumnes, hi ha el dret a participar en el funcionament del centre amb aportacions personals i a preservar les iniciatives, suggeriments o reclamacions que consideri necessaris. Els alumnes, alhora, tenen el deure de participar i col·laborar en totes aquelles reunions a què siguin convocats per raó del seu càrrec o la seva representativitat. Aquest dret i aquest deure impliquen els representants dels alumnes al consell escolar i els integrants dels sindicats d’estudiants, però també els delegats (i subdelegats en el seu defecte) de cada grup-classe, els quals formen part del consell de delegats.

El consell de delegats és l’òrgan de participació de l’alumnat a la vida del centre. Està format pels delegats de totes les classes, sense excepció, de l’institut, pels representants dels alumnes al consell escolar, pels representants dels sindicats d’estudiants i pel cap d’estudis. S’han de reunir, almenys, una vegada per trimestre, mantenint sempre una conducta que no alteri la resta d’activitats del centre.

Les seves funcions són:

• Donar assessorament i suport als representants al consell escolar, als quals fan arribar la problemàtica de les diferents classes.
  • Elaborar informes per al consell escolar sobre temes determinats, ja sigui per iniciativa pròpia o bé a petició del consell escolar.
  • Informar sobre les seves activitats a tots els alumnes del centre.