Calendari de recuperació de matèries pendents (maig 2017)

Ja s’ha publicat el calendari de les proves de recuperació de matèries pendents de cursos anteriors d’ESO. Podeu accedir-hi a través d’aquest enllaç o al menú Documents i Recuperació de pendents. Els calendaris també estan penjat als taulers d’anuncis de les aules. Per a qualsevol dubte, poseu-vos en contacte amb el vostre tutor.

Molt soroll per no res

El grup d’alumnes de teatre de 4t d’ESO el passat 1 de desembre vam anar al Teatre Nacional de Barcelona a veure l’obra Molt soroll per no res. Va ser una experiència molt bona i ens va agradar molt a tots i totes. Ens agradaria… Llegeix més»

Lipdub i recapte per a la Marató de TV3

El divendres passat, tots els alumnes del centre van participar en un Lipdub vinculat a les activitats de conscienciació  sobre l’ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques, en relació a la 25a edició de la Marató de TV3 i Catalunya Ràdio. També van organitzar-se conferències per als alumnes de batxillerat, xerrades a les tutories per als alumnes d’ESO i un recapte de fons que ja s’han transferit a la fundació. Es van recaptar 242,96 €.

Resultats de les eleccions al consell escolar

Les votacions per a la renovació d’integrants al consell escolar es van portar a terme sense incidències el passat 29 de novembre. Una vegada realitzat l’escrutini i en funció dels resultats, passen a formar-ne part, una vegada es constitueixi, les persones següents:
Lluc Alcayde Martínez, com… Llegeix més»

Treball de recerca de batxillerat

El treball de recerca és un conjunt d’activitats estructurades i orientades a la investigació que realitza tot l’alumnat de batxillerat amb l’orientació i seguiment del professorat, per tal de consolidar la competència en recerca. Es pot emmarcar dins un àmbit disciplinari, o pot ser interdisciplinari… Llegeix més»