Reunió de famílies sobre el viatge de fi d’etapa de 4t d’ESO

El proper dimarts, 30 de maig, a les 18.00 h, tindrà lloc una reunió per a les famílies sobre el viatge de final d’etapa de 4t d’ESO

Recuperació de matèries pendents (maig)

Podeu accedir-hi a través d’aquest enllaç o al menú Documents i Recuperació de pendents. Els calendaris també estan penjat als taulers d’anuncis de les aules. Per a qualsevol dubte, poseu-vos en contacte amb el vostre tutor.

Criteris de l’elecció de la tauleta per als alumnes de 1r d’ESO 17/18

Disposeu aquí d’un enllaç a l’apartat del web on s’especifica tot allò relatiu a l’ús de tauleta per als alumnes de 1r ESO 17/18, incloent recomanacions sobre les característiques de la tauleta i els criteris d’elecció pertinents.

Mostra de Teatre de Secundària

El proper divendres 19 de maig, a dos quarts d’onze del matí i al Teatre Auditori de Llinars del Vallès, els alumnes de 4t d’ESO que cursen la matèria optativa de teatre representaran a la Mostra de Teatre de Secundària l’obra que han estat assajant… Llegeix més»

Molt soroll per no res

El grup d’alumnes de teatre de 4t d’ESO el passat 1 de desembre vam anar al Teatre Nacional de Barcelona a veure l’obra Molt soroll per no res. Va ser una experiència molt bona i ens va agradar molt a tots i totes. Ens agradaria… Llegeix més»

Lipdub i recapte per a la Marató de TV3

El divendres passat, tots els alumnes del centre van participar en un Lipdub vinculat a les activitats de conscienciació  sobre l’ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques, en relació a la 25a edició de la Marató de TV3 i Catalunya Ràdio. També van organitzar-se conferències per als alumnes de batxillerat, xerrades a les tutories per als alumnes d’ESO i un recapte de fons que ja s’han transferit a la fundació. Es van recaptar 242,96 €.

Resultats de les eleccions al consell escolar

Les votacions per a la renovació d’integrants al consell escolar es van portar a terme sense incidències el passat 29 de novembre. Una vegada realitzat l’escrutini i en funció dels resultats, passen a formar-ne part, una vegada es constitueixi, les persones següents:
Lluc Alcayde Martínez, com… Llegeix més»