Nou horari escolar per al curs 17/18

Us informem que, atenent a propostes de famílies i professorat, i una vegada es disposa del vist-i-plau del claustre i del consell escolar del centre, s’ha establert que l’horari escolar del proper curs 17/18, de dilluns a divendres i tant per a l’ESO com per al batxillerat, serà el següent:

• 08.20 – 10.20 h: classes
  • 10.20 – 10.45 h: 1r pati
  • 10.45 – 12.45 h: classes
  • 12.45 – 13.00 h: 2n pati
  • 13.00 – 15.00 h: classes

Recuperació de setembre

Navegueu a través d’aquest enllaç cap a les instruccions i els dossiers d’estiu en relació a l’avaluació extraordinària de setembre. Recordeu que, per accedir als documents, de manera simultània heu de tenir iniciada en el navegador la sessió amb el vostre compte propi @institutreguissol.cat.

Llicències digitals i llibres de text pel curs 17/18

• Disposeu aquí d’un enllaç a l’apartat del web on s’especifica la informació corresponent a les llicències digitals i als llibres de text per al curs 17/18.
  • Disposeu aquí d’un enllaç a l’apartat del web on s’especifica tot allò relatiu a l’ús de tauleta per als alumnes de 1r ESO 17/18, incloent recomanacions sobre característiques de la tauleta i criteris d’elecció pertinents.

Robotseny 2017

Aquest any ha estat altre cop magnífic participar en el Robotseny i la Fira científica.
Aquí podeu veure el reportatge que van fer els de TV3:

Mostra de Teatre de Secundària

El proper divendres 19 de maig, a dos quarts d’onze del matí i al Teatre Auditori de Llinars del Vallès, els alumnes de 4t d’ESO que cursen la matèria optativa de teatre representaran a la Mostra de Teatre de Secundària l’obra que han estat assajant… Llegeix més»

Molt soroll per no res

El grup d’alumnes de teatre de 4t d’ESO el passat 1 de desembre vam anar al Teatre Nacional de Barcelona a veure l’obra Molt soroll per no res. Va ser una experiència molt bona i ens va agradar molt a tots i totes. Ens agradaria… Llegeix més»