Coneix el riu

Amb els alumnes de 1r d’ESO hem fet una sortida al riu amb l’objectiu de conèixer l’ecosistema d’un riu I el seu entorn.
L’activitat s’ha centrat en el coneixement dels macroinvertebrats de l’aigua del riu. Els alumnes han estat investigant I gaudint d’una estona molt agradable.… Llegeix més»

Marató de TV3 2017

Amb l’activitat que va tenir lloc la setmana passada a l’institut, una lipdup, i posterior recaptació de diners, el centre ha aconseguit un total de 356,52 € que se’n van directament a la Fundació la Marató de TV3, per lluitar contra les malalties infeccioses.
I aquí podeu veure… Llegeix més»

Programa Anella

El plàstic és un dels materials més contaminants pel planeta. Es tracta d’un material, la matèria primera del qual és el petroli, que tarda centenars d’anys a biodegradar-se.
Un estudi de la revista Science, quantifica que 8 milions de tones/any de plàstic acaben al mar. La… Llegeix més»

Coral Reguissol

Enguany hem creat la Coral Reguissol formada per alumnes de primer fins a quart d’ESO. Aquesta proposta està adreçada fonamentalment als alumnes que els agrada cantar i tenen unes mínimes aptituds musicals d’oïda i afinació per
a poder treballar en conjunt i poder progressar qualitativament en… Llegeix més»