Sortides i activitats

Enllaç a la informació sobre sortides del curs 17/18 aprovades pel consell escolar: IBAN, dates, preus, terminis de pagament…

Dijous 21/12/2017
El dijous 21 de desembre és un dia inhàbil a efectes escolars, d’acord amb la normativa vigent relativa a la jornada electoral. Per tant, tots els centres educatius romandran tancats a efectes lectius i de qualsevol activitat extraescolar ordinària.

Programa Anella

El plàstic és un dels materials més contaminants pel planeta. Es tracta d’un material, la matèria primera del qual és el petroli, que tarda centenars d’anys a biodegradar-se.
Un estudi de la revista Science, quantifica que 8 milions de tones/any de plàstic acaben al mar. La… Llegeix més»

Coral Reguissol

Enguany hem creat la Coral Reguissol formada per alumnes de primer fins a quart d’ESO. Aquesta proposta està adreçada fonamentalment als alumnes que els agrada cantar i tenen unes mínimes aptituds musicals d’oïda i afinació per
a poder treballar en conjunt i poder progressar qualitativament en… Llegeix més»

Cangur 2017/18

Ja ha començat el projecte Cangur 2017/18 a l’Institut Reguissol. Esteu tots convidats!

Ens veiem tots els dimarts al primer pati a l’aula 04. No us ho perdeu que us ho passareu molt bé!

Robotseny 2017

Aquest any ha estat altre cop magnífic participar en el Robotseny i la Fira científica.
Aquí podeu veure el reportatge que van fer els de TV3:

Mostra de Teatre de Secundària

El proper divendres 19 de maig, a dos quarts d’onze del matí i al Teatre Auditori de Llinars del Vallès, els alumnes de 4t d’ESO que cursen la matèria optativa de teatre representaran a la Mostra de Teatre de Secundària l’obra que han estat assajant… Llegeix més»