PREINSCRIPCIÓ A L’ESO PER AL CURS 18/19

Ja podeu accedir (a través d’aquest enllaç) a les informacions per a la preinscripció del curs 18/19.

RECUPERACIÓ DE MATÈRIES PENDENTS (AL MAIG)

Ja podeu accedir (a través d’aquest enllaç o del menú del web) a les instruccions i els dossiers per a la recuperació de matèries pendents de cursos anteriors, que tindrà lloc al maig. Llegiu abans les instruccions per saber si us cal o no realitzar dossier. Tingueu present que hi ha instruccions diferenciades per a alumnes que segueixen un PI (pla individualitzat) o que no el segueixen. Si no sabeu quines matèries teniu pendents, adreceu-vos al vostre tutor.

Marató de TV3 2017

Amb l’activitat que va tenir lloc la setmana passada a l’institut, una lipdup, i posterior recaptació de diners, el centre ha aconseguit un total de 356,52 € que se’n van directament a la Fundació la Marató de TV3, per lluitar contra les malalties infeccioses.
I aquí podeu veure… Llegeix més»

Programa Anella

El plàstic és un dels materials més contaminants pel planeta. Es tracta d’un material, la matèria primera del qual és el petroli, que tarda centenars d’anys a biodegradar-se.
Un estudi de la revista Science, quantifica que 8 milions de tones/any de plàstic acaben al mar. La… Llegeix més»

Coral Reguissol

Enguany hem creat la Coral Reguissol formada per alumnes de primer fins a quart d’ESO. Aquesta proposta està adreçada fonamentalment als alumnes que els agrada cantar i tenen unes mínimes aptituds musicals d’oïda i afinació per
a poder treballar en conjunt i poder progressar qualitativament en… Llegeix més»