Recuperació de matèries pendents al setembre

A través d’aquest enllaç podeu accedir a les instruccions, als dossiers i al calendari per a la recuperació de matèries pendents, que tindrà lloc els primers dies de setembre.

També podeu accedir-hi a través del menú de la web: Documents/Recuperació de pendents

Recordeu que no podeu accedir a cap material si no heu obert prèviament una sessió amb el vostre compte @institutreguissol.cat

Intercanvi Noruega-Viatge de 4t ESO 2018/19

Les famílies de l’alumnat que cursarà 4t d’ESO el proper curs 2018/19 i que participaran a l’intercanvi Noruega-Viatge de 4t d’ESO, hauran de fer una paga i senyal de 100 € entre l’1 i el 15 de juliol al número de compte bancari següent: ES73 2100 0214 9202 0026 4902

Tots aquells que no vau poder assitir a la reunió informativa del 19 de juny, cal que porteu el resguard, que us vam enviar per e-mail, a la Secretaria del centre, per confirmar la participació dels vostres fills a l’intercanvi.

Coneix el riu

Amb els alumnes de 1r d’ESO hem fet una sortida al riu amb l’objectiu de conèixer l’ecosistema d’un riu I el seu entorn.
L’activitat s’ha centrat en el coneixement dels macroinvertebrats de l’aigua del riu. Els alumnes han estat investigant I gaudint d’una estona molt agradable.… Llegeix més»

Marató de TV3 2017

Amb l’activitat que va tenir lloc la setmana passada a l’institut, una lipdup, i posterior recaptació de diners, el centre ha aconseguit un total de 356,52 € que se’n van directament a la Fundació la Marató de TV3, per lluitar contra les malalties infeccioses.
I aquí podeu veure… Llegeix més»

Programa Anella

El plàstic és un dels materials més contaminants pel planeta. Es tracta d’un material, la matèria primera del qual és el petroli, que tarda centenars d’anys a biodegradar-se.
Un estudi de la revista Science, quantifica que 8 milions de tones/any de plàstic acaben al mar. La… Llegeix més»

Coral Reguissol

Enguany hem creat la Coral Reguissol formada per alumnes de primer fins a quart d’ESO. Aquesta proposta està adreçada fonamentalment als alumnes que els agrada cantar i tenen unes mínimes aptituds musicals d’oïda i afinació per
a poder treballar en conjunt i poder progressar qualitativament en… Llegeix més»