Carta famílies 4t ESO

Link a la presentació de les portes obertes de Batxillerat

Link a la presentació de les portes obertes d’ESO

RECUPERACIÓ PENDENTS CURSOS ANTERIORS

RECUPERACIONS PENDENTS ESO

Cliqueu aquí

Visita a Empúries de 1r ESO

Els nostres alumnes de primer ESO han visitat Empúries, un dels escenaris privilegiats de la nostra  història. Porta d’entrada de la cultura grega i romana a la península Ibèrica, a Empúries conviuen les restes d’una ciutat grega amb les d’una ciutat romana, l’antiga Emporiae.
Guiats per… Llegeix més»

Esquiada 2024

Els nostres alumnes de batxillerat han gaudit de l’esquí a diferents pistes del Pirineu:  Masella, Font-Romeu, etc.
Un viatge on han après a esquiar, tots i totes han superat el curs i s’emporten el diploma corresponent.
El professorat acompanyat agraeix la seva bona actitud i predisposició durant… Llegeix més»

Carnestoltes 2024

Aquest curs l’oratge ens ha impedit fer la rua de Carnestoltes, però igualment es van poder veure totes les actuacions al gimnàs de l’institut.
Va ser difícil pel jurat triar per la gran participació i implicació de tothom però finalment els premiats van ser:
MILLOR ACTUACIÓ: 4ESOA
MILLOR… Llegeix més»

Camp d’aprenentatge Vall de Boí 2023

L’alumnat de Batxillerat de la branca del Cientificotecnològic ha passat uns dies al Camp d’Aprenentatge de la Vall de Boí on han pogut treballar diferents situacions d’aprenentatge en un entorn més pràctic i vivencial.
Es tracta d’un servei educatiu del Departament d’Educació de la Generalitat de… Llegeix més»

Halloween 2023

This year Halloween activities took place during the break at the library. We saw some scary Halloween costumes.
The students of Audiovisual Communication collaborated with the Foreign Languages Departament creating this awesome video.

Thanks to all participants and collaborators!

We already have… Llegeix més»

Mai t’oblidarem, Pol

Des de l’Institut Reguissol lamentem la pèrdua d’en Pol Tutusaus Giró, ex alumne del centre.
Avui dimarts ha tingut lloc un petit acte a l’hora del patí on tota la comunitat educativa hem tingut l’ocasió de manifestar el nostre condol a la família. Ha estat un… Llegeix més»