L’institut

image021

El nostre institut ha estat un dels centres pioners a la nostra ciutat en iniciatives d’innovació educativa.

image156

Des dels seus inicis, al Ramon Berenguer IV hem concentrat els nostres esforços per fer del nostre institut un centre acollidor amb un projecte educatiu rigorós i la màxima oferta educativa (som l’únic centre de la ciutat amb totes les modalitats de batxillerat –Ciències, Tecnologia, Humanitats, Ciències Socials, Arts Plàstiques i Arts Escèniques-), instal·lacions ben cuidades, un entorn segur, tots els serveis possibles (menjador, equipaments esportius, biblioteca, activitats extraescolars diàries, monitor al migdia, tallers, aules d’informàtica, etc.); i, sobretot, un ambient que traspua sensibilitat cultural, gust per la feina ben feta, i implicació i compromís amb projectes que estimulen a créixer i millorar com a persones  (Aprenentatge i Servei Comunitari -Banc d’Aliments, Residència d’Avis, Fundació Tallers, etc.- , Projectes Solidaris -Sàhara- i de promoció de la Pau -Sarajevo-, Repoblació Forestal, Xarxa d’Escoles Verdes i Solars, Projecte ERASMUS+ de Llengües estrangeres, Projecte Torribera de col·laboració amb aquest centre universitari veí, La Màgia i l’Aprenentatge, Tallers d’Arts Plàstiques, Teatre, Dansa, Cant Coral, Carpeta digital, Mediació, Neurodidàctica i educació emocional -en col·laboració amb la Universitat de Barcelona-, Parelles lingüístiques, Impuls a la Lectura, Escola de Pares, Intercanvis amb altres instituts de França, Itàlia, Polònia, Croàcia i Letònia, Projecte de d’Educació financera i cooperativisme, Projecte Euromania de Llengües romàniques, Projecte Àgora, etc.).

PORTES OBERTES: ESO i BATXILLERAT

Per conèixer la nostra oferta educativa de l’ESO i del Batxillerat (Arts Plàstiques, Arts Escèniques, Humanitats i ciències Socials, i Ciències i Tecnologia), podeu trucar al 933926227 o enviar un correu a administratiu@rb4.xeill.net per demanar informació i concertar una visita personalitzada del centre. Les reunions per informar sobre l’ESO i els diferents batxillerats del nostre institut s’organitzen cada any a partir del mes de febrer i fins al mes de maig.