Departament d'Ensenyament

Alexia

Campanya Esmorza sa

Aquí Diversitat

Per entrar als documents, abans heu d'introduir el vostre usuari i contrasenya

Qui hi ha?

7 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

No registrats: Entrega de notes

Enviada per admin el 27/Jun/2014 - 11:41

INFORMACIÓ LLIURAMENT DE NOTES

El lliurament de notes finals de curs i dels deures d’estiu, es farà el dilluns 30 de juny a la sala d’Usos Múltiples. És imprescindible que la recollida la faci l’alumne acompanyat pels seus pares. Els horaris previstos són els següents:

1r i 3r d’ESO: De 8:15 a 9:45

2n i 4t d’ESO: de 10:00 a 11:30

No registrats: Premis El CAC a l’escola

Enviada per admin el 25/Jun/2014 - 18:06

L’auditori del CosmoCaixa va acollir el dimecres 18 de juny  el lliurament de l’onzena edició dels Premis El CAC a l’escola, els quals tenen com a objectiu fomentar l’educació en comunicació audiovisual en l’àmbit escolar. Enguany, als guardons s’han presentat 78 treballs, un 59% més que els 49 de l’edició passada. Per categories, en la dirigida als alumnes s’han presentat 58 treballs (el 2013 van ser 36), mentre que en la del professorat han estat 20 (pels 13 de l’any passat).

En la categoria d'educació secundària postobligatòria el 1r premi va ser per: Bottomless. I de què serveix un llibre sense dibuixos ni diàlegs?, de Jesús Cruz Ramos, de l’Institut Ramon Coll i Rodés (Lloret de Mar)

Moltes felicitats Jesus. Des de l'INS i des del departament d'artístic t'animem a continuar els estudis de comunicació audiovisual i fer evident encara més el teu talent!!

Més fotos...

No registrats: DELF SCOLAIRE B1

Enviada per admin el 19/Jun/2014 - 11:22

Enhorabona als alumnes de Francès de 2n de Batxillerat que han passat les proves del DELF Scolaire B1: Ruben Morenilla, Bogdan Paraschiv, Alberto Sánchez i Jesús Santana.

Alors là! Un seul mot à vous dire: BRAVO!!!!!

No registrats: Final de Curs

Enviada per admin el 11/Jun/2014 - 13:40

INFORMACIÓ TREBALL DE SÍNTESI

El proper dilluns 16 de juny començarem el Treball de Síntesi.

El Treball de Síntesi el realitzen tots els alumnes en tots els cursos de l’Educació Secundària Obligatòria (ESO). És obligatori i necessari per poder aprovar l'etapa.

Durant el Treball de Síntesi es trenca l'organització acadèmica habitual, el clàssic grup classe i l'horari establert, per dur a terme un seguit d'activitats en què els alumnes han d'exercitar-se en aspectes difícils d'abordar des de les altres matèries, com ara la cooperació dins d'un grup de treball i l'autonomia en la recerca d'informació.

Aquestes activitats fan que l'horari hagi de canviar durant aquests dies.

Així, doncs, els informem dels horaris dels diferents grups d'ESO, els quals detallem a continuació:

1rESO

2nESO

3rESO

de dilluns 16 a dijous 19 de juny realitzaran activitats al centre en l’horari habitual (de 8:15 a 14:55).

El divendres 20 de juny, l’alumnat farà l’exposició oral del Treball de Síntesi i haurà de venir a l’hora que se’ls convoqui.

4tESO

de dilluns 16 a dimecres 18 de juny realitzaran activitats al centre en l’horari habitual (de 8:15 a 14:55).

El dijous 19, hauran de lliurar el treball a les 8:15.

Les exposicions orals estan programades per al dijous 19 de 12:55 a 14:55 i divendres 20, a partir de les 8:15.

L’alumnat haurà de venir a fer-la el dia i l’hora que se’ls convoqui.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »
Web feta amb el Zikula
Logo &Agrava;gora