Departament d'Ensenyament

Blog de la revista

Campanya Esmorza sa

Aquí Diversitat

Per entrar als documents, abans heu d'introduir el vostre usuari i contrasenya

Qui hi ha?

5 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

30 de gener de 2015 Dia Escolar per la No-Violència i la Pau (DENIP)

Kilòmetres per la solidaritat

Com cada any el dia 30 de gener se celebra el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP). Enguany el nostre institut s’afegeix a la proposta Kilòmetres de solidaritat que fa l’ONG Save the Children. Consisteix en fer una cursa per recaptar diners per combatre la fam infantil al món. Concretament la recaptació d’aquest any es destina a Mali.

L’alumnat ha de buscar espònsors que paguin una quantitat per cada kilòmetre que sigui capaç de completar. Amb aquesta acció volem contribuir a fer que la terra sigui un lloc on tothom pugui viure en dignitat, especialment els infants.

No registrats: Càritas

Enviada per admin el 21/Gen/2015 - 10:00

No registrats: Recollida d'aliments

Enviada per admin el 23/Des/2014 - 13:00

RECOLLIDA D’ALIMENTS

Dilluns, 22 de desembre a les 10:15, han vingut de Cáritas Lloret a recollir els aliments que els alumnes han portat al llarg d’aquests dies, per donar-los al Banc d’Aliments. Per amenitzar l’acte, els alumnes de música de 1r de batxillerat han interpretat una nadala escrita i musicada per ells mateixos.

Aquesta mateixa nadala la van gravar a Ràdio Lloret i la podreu escoltar el dimecres 24 a les 8:00, o bé per internet, en la pàgina de Nova Ràdio Lloret.

No registrats: Visita Nova Radio Lloret

Enviada per admin el 23/Des/2014 - 12:02

Visita Nova Radio Lloret

El passat divendres 19 els alumnes de batxillerat de l'optativa de música van estar als estudis de Nova Ràdio Lloret per enregistrar la nadala que ells mateixos han compost, anomenada "Dies d'alegria". La podreu escoltar el dia 24 al matí, entre les 8 i 9h (90.2 FM).

A l'institut també s'interpretarà el dilluns 22 durant la recollida d'aliments de Càritas i durant el tradicional concert nadalenc del dia 23

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »
Web feta amb el Zikula
Logo &Agrava;gora