Departament d'Ensenyament

Perfil del contractant 2014-2015

Campanya Esmorza sa

Aquí Diversitat

Per entrar als documents, abans heu d'introduir el vostre usuari i contrasenya

Qui hi ha?

3 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Notícies

Com cada any el nostre institut organitza activitats educatives encaminades a la conscienciació i prevenció de la violència de gènere.

En primer lloc, com altres anys, s’ha promogut la participació al concurs de frases contra la violència de gènere que organitza l’Associació de Dones l’Aurora de Lloret de Mar. Enguany, a més d’una alta participació, la frase guanyadora ha estat feta per un professor del centre, en Dani Cortés que va fer aquesta enginyosa equació:

També tres alumnes del Servei de Mediació i el seu coordinador van participar al programa que la Nova Ràdio de Lloret va fer el mateix matí del 25N, amb la participació d’altres representants d’escoles, instituts i associacions. Si voleu podeu escoltar aquí el programa sencer:

El mateix dia 25N es van repartir llaços de color lila (símbol de la diada) a tot l’alumnat i professors/es del centre. I partint de l’eslògan de la diada:

Qui exerceix la violència masclistes necessita còmplices. Gira-li l’esquena”

Vàrem mostrar el nostre rebuig a la violència masclista amb aquesta simbòlica i gràfica expressió

No registrats: Sortida a La Garrotxa - Novembre 2014

Enviada per admin el 23/Nov/2014 - 21:22

El 6 de novembre els alumnes de 2n d'eso de l'institut van fer una sortida a la zona volcànica de la Garrotxa. Van visitar el volcà Croscat i la fageda d'en Jordà.

No registrats: Setmana de la Ciència

Enviada per admin el 05/Nov/2014 - 21:17

del 10 al 14 de Novembre

No registrats: Connecta amb els teus fills