Departament d'Ensenyament

Blog de la revista

Campanya Esmorza sa

Aquí Diversitat

Per entrar als documents, abans heu d'introduir el vostre usuari i contrasenya

Qui hi ha?

8 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Fem Matemàtiques

Enviada per admin el 20/Mai/2015 - 17:58

Alumne de l’Institut Ramon Coll i Rodés seleccionat per representar Catalunya a la fase final d’Espanya.

El dissabte 9 de maig de 2015, va tenir lloc la Fase Final del Concurs FEM MATEMÀTIQUES, a Vic. Els 3 primers classificats de cada categoria, són seleccionats per representar Catalunya a la fase final d’Espanya.

Entre l’alumnat de 2n d’ESO seleccionat, tenim l’orgull de comptar amb un alumne del nostre centre: en PERE PENA PUJÓS.

En l’edició d’enguany hi havia 11000 alumnes inscrits a Catalunya. Aquests inscrits han passat tres fases de selecció: al centre, a la demarcació provincial, i a Catalunya. La fase final d’Espanya tindrà lloc a Osca a finals del mes de juny.

FELICITATS, Pere!!!! I molta sort en la Fase Final d’Espanya!!!

Fem Matemàtiques

Enviada per admin el 03/Mai/2015 - 13:11

Dissabte 25 d'Abril, vam anar a la final provincial del fem matemàtiques. De 72 participants dels diferents nivells en Pere Pena va quedar seleccionat per la final catalana el proper 9 de maig a vic. L'Eloi Gibert va guanyar a la prova per equips.

Moltes felicitats als dos.

Concurs L'Ovella Negra

Enviada per admin el 02/Mai/2015 - 11:16

El guanyador del concurs de l'Ovella Negra ha estat l'alumne Cristian Mendes del grup 1r A3.

Felicitats!

Diada de Sant Jordi

Enviada per admin el 22/Abr/2015 - 22:40

Com ja és habitual de cada any, per la Diada de Sant Jordi l’institut organitza una jornada durant la qual es fan algunes activitats especials.

Hi haurà classes amb normalitat des de les 8:15h a les 12:35h i, a partir d’aquell moment, s’organitzen activitats lúdiques i culturals.

De 12:35h a 14:55h es realitzaran tallers diversos, intercanvi de llibres, lliurament de premis literaris, de dibuix i de fotografia de Sant Jordi, i l’actuació del grup musical La teoria del QUA, del qual formen part alumnes del centre.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »
Web feta amb el Zikula
Logo &Agrava;gora