Departament d'Ensenyament

Blog de la revista

Campanya Esmorza sa

Aquí Diversitat

Per entrar als documents, abans heu d'introduir el vostre usuari i contrasenya

Qui hi ha?

7 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Idees en moviment

Enviada per admin el 09/Abr/2015 - 20:47

L'alumnat del batxillerat artístic de l'institut Ramon Coll i Rodes exposarà, un any més, els seus treballs a la sala d'exposicions de la biblioteca municipal de Lloret de Mar.

Sota el títol "Idees en moviment" trobareu una selecció d'obres en diferents formats i tècniques que podreu visitar del 13 al 28 d'abril.

Premis Sant Jordi 2015

Enviada per admin el 07/Abr/2015 - 17:47

Treball de recerca premiat

Enviada per admin el 06/Abr/2015 - 15:51

El treball de recerca anomenat GRUAPP- Automatísme de telecontrol d’una grua torre, desenvolupat per l’alumna Leyla Bal Holgado, i tutoritzat pel profesor de Tecnología Joan Fluvià, ha obtingut un dels premis recerca Jove, per fomentar l'esperit científic del jovent, que s’han concedit enguany pels treballs presentats a concurs el 2014.

El treball ha consistit en muntar una placa de control mitjançant microcontrolador, que permet comandar una torre grua de joguina la qual disposa de 5 motors per realitzar els diferents moviments. La particularitat del control ha estat que es fa a distancia, emprant un telèfon móvil i mitjançant ordres de veu.

El premi, a més del reconeixament del treball, consisteix en una dotació económica per a l’alumna. Leyla està cursant actualment estudis universitàris i aquest ajut econòmic li anirà molt bé.

Enhorabona!.

Proves Cangur, 19 de Març de 2015

Enviada per admin el 30/Mar/2015 - 09:00

El 19 de Març es va celebrar el concurs de problemes matemàtics per a estudiants de secundària anomenat CANGUR. S’anomena així per ser originari d’Austràlia. A Catalunya es realitza des de l’any 1996, i cada any té un èxit més gran de participació i nivell. Els centres educatius s’agrupen al voltant de les diferents seus locals, per garantir així el correcte desenvolupament de l’event.

L’Ajuntament de Lloret de Mar col·labora en la realització de la prova a la seu d’aquesta vila, que inclou a tots els centres de secundària de Tossa de Mar i de Lloret de Mar interessats. L'aconteixement va tenir lloc al Poliesportiu del CEIP Pompeu Fabra de Lloret de Mar.
La prova esta estrucuturada en quatre nivells, corresponents als cursos 3 i 4t d’ESO, i 1r i 2n de Batxillerat, i en cadascun d’ells hi ha un conjunt de 30 reptes matemàtics que l’alumne ha d’anar resolent en poc més d’una hora.

Gràcies a la subvenció aportada per l’AMPA de l’INS Ramon Coll i Rodés ha estat possible que uns vuitanta alumnes del nostre centre participessin aquest dia.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »
Web feta amb el Zikula
Logo &Agrava;gora