Lorca en el Día de la Poesía

El calmo ocaso del sol sobre la línea del horizonte transformando la tarde en noche, la promiscua paleta cromática de la primavera recién asomada a la naturaleza, la mirífica voz del ser amado convertida en brisa de susurro a un labio de distancia de nuestro oído… La vida debe ser poesía y no prosa. Y acaso sea este inopinado convencimiento el que… Llegeix més»

Assortiment de pastissos

El gran assortiment de pastissos que elaborem permet que l’alumnat de l’Escola d’Hostaleria del Coll i Rodés conegui diferents tipus d’elaboracions amb productes variats. Us presentem alguns:

• Un clàssic molt ben valorat és el pastís de praliné de fruits secs, que combina l’irresistible praliné… Llegeix més»

Menú de traspàs de març a abril

Iniciem els aperitius del nou menú de degustació de l’Escola d’Hostaleria del Coll i Rodés amb un clàssic: la brandada de bacallà, que acompanyem amb xips de xirivia. Es tracta d’un plat típic de la gastronomia catalana que combina tècniques culinàries, com el dessalat del… Llegeix més»

Estada formativa a Dublín del CFGM de Cuina i Gastronomia

L’estada formativa a Dublín, del grup de 1r de CFGM de Cuina i Gastronomia, corresponent al Pla d’Impuls de Llengües Estrangeres, resulta ser molt profitosa. Comproveu-ho donant una ullada a les imatges.
Dublin comes from the Irish words dubh and linn. This is… Llegeix més»