Estada formativa a Dublín del CFGM de Cuina i Gastronomia

L’estada formativa a Dublín, del grup de 1r de CFGM de Cuina i Gastronomia, corresponent al Pla d’Impuls de Llengües Estrangeres, resulta ser molt profitosa. Comproveu-ho donant una ullada a les imatges.
Dublin comes from the Irish words dubh and linn. This is… Llegeix més»

La UAP: videoresum del CFGM de Vídeo, Discjòquei i So

Els alumnes del cicle formatiu de Vídeo, Discjòquei i So, Àlex Medina i Sergi Artigas, varen participar la passada setmana de la UAP gestionant el control de realització de músiques de l’espectacle. Durant tres dies, els alumnes varen posar-se al servei dels assajos i representacions per encarregar-se, entre bambolines de l’escenari del Teatre Municipal de Lloret de Mar, de la realització musical de l’espectacle “Obre els ulls”.

Tanmateix, l’alumnat va enregistrar i editar un vídeo de l’esdeveniment —coneixements que es treballen a les sessions d’edició de vídeo amb el programa Adove Premiere—, que resumeix els tres dies d’assajos i espectacles de la UAP i el conjunt d’escolars que hi varen participar.

La paradeta de divendres

Ahir, divendres, alumnes del CFGM de Forneria, Pastisseria i Confiteria i de l’IFE d’Auxiliar en Serveis de Restauració i Elaboració d’Àpats van tornar a parar la botigueta de pràctiques al vestíbul de l’institut, que es va omplir de comandes per endur-se: fideuades (vegana, de fideus… Llegeix més»