Departament d'Ensenyament

Blog de la revista

Campanya Esmorza sa

Aquí Diversitat

Per entrar als documents, abans heu d'introduir el vostre usuari i contrasenya

Qui hi ha?

1 usuari/ària registrat i 8 convidats anònims estan en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Cites

La vida real és massa realista per a mi. Woody Allen

Qüestionari orientació acadèmica i professional

Fer el qüestionari (alumnes 4t ESO)

Orientació 4t ESO

Cicles Formatius

Enviada per admin el 27/Mai/2015 - 08:51

Nou cicle formatiu de grau superior de Gestió d’Allotjaments Turístics a L’INS Ramon Coll i Rodés

L’INS Ramon Coll i Rodés de Lloret de Mar es convertirà en el primer centre públic de la comarca de la Selva que oferta el cicle formatiu de grau superior en Gestió d’Allotjaments Turístics en la nova modalitat dual.

El nou cicle formatiu de Grau Superior en Gestió d’Allotjaments que s’impartirà a partir del proper curs a Lloret de Mar, tindrà capacitat per a 20 alumnes que es formaran com a tècnic superior en Gestió d’Allotjaments. El curs tindrà una durada de 2000 hores, repartides entre ensenyament dual en el centre educatiu i en el centre de treball (pràctiques becades).

Les sortides professionals són àmplies i inclouen les categories de subdirectors d’Allotjaments, Caps de recepció, Coordinadors d’esdeveniments, Encarregats de reserves, Caps de reserves, Coordinadors de qualitat, Governants del servei de pisos i neteja, Subgovernants de secció, Gestors d’allotjaments en cases rurals, residències, hospitals...

Les dates de preinscripció: del 26 de maig al 03 de juny

Les dates de matriculació: del 1 al 8 de juliol

Període extraordinari de preinscripció i matrícula: del 07 al 09 de setembre presentació de sollicitud 21 i 22 de setembre matrícula

Fem Matemàtiques

Enviada per admin el 20/Mai/2015 - 17:58

Alumne de l’Institut Ramon Coll i Rodés seleccionat per representar Catalunya a la fase final d’Espanya.

El dissabte 9 de maig de 2015, va tenir lloc la Fase Final del Concurs FEM MATEMÀTIQUES, a Vic. Els 3 primers classificats de cada categoria, són seleccionats per representar Catalunya a la fase final d’Espanya.

Entre l’alumnat de 2n d’ESO seleccionat, tenim l’orgull de comptar amb un alumne del nostre centre: en PERE PENA PUJÓS.

En l’edició d’enguany hi havia 11000 alumnes inscrits a Catalunya. Aquests inscrits han passat tres fases de selecció: al centre, a la demarcació provincial, i a Catalunya. La fase final d’Espanya tindrà lloc a Osca a finals del mes de juny.

FELICITATS, Pere!!!! I molta sort en la Fase Final d’Espanya!!!

Fem Matemàtiques

Enviada per admin el 03/Mai/2015 - 13:11

Dissabte 25 d'Abril, vam anar a la final provincial del fem matemàtiques. De 72 participants dels diferents nivells en Pere Pena va quedar seleccionat per la final catalana el proper 9 de maig a vic. L'Eloi Gibert va guanyar a la prova per equips.

Moltes felicitats als dos.

Concurs L'Ovella Negra

Enviada per admin el 02/Mai/2015 - 11:16

El guanyador del concurs de l'Ovella Negra ha estat l'alumne Cristian Mendes del grup 1r A3.

Felicitats!

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Mes anterior Maig 2015 Mes següent
Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg