XXII edició dels Premis Sant Jordi (2017)

Com ja és tradició, el Consell Escolar del nostre institut convoca el pròxim 21 d’abril els Premis Sant Jordi de les diferents modalitats:

• Poesia en llengua catalana
  • Poesia en llengua castellana
  • Prosa en llengua catalana
  • Prosa en llengua castellana
  • Prosa o poesia en altres llengües impartides al centre
  • Dibuix
  • Fotografia

S’estableixen els següents premis de cada modalitat en vals per invertir en els comerços que formen part de l’associació de comerciants de Lloret:

CATEGORIA 1: Alumnes de 4t d’ESO, batxillerat i cicle formatiu

PREMI: Una entrada de cinema, un sopar i un val de 10 euros per comprar al FOLDER.

CATEGORIA 2: Alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO

CATEGORIA 3: Millor treball en altres llengües curriculars

L’opció a participar en el concurs és lliure per a tots els alumnes matriculats en aquest centre i podran fer-ho en una o diverses modalitats d’acord amb les següents bases.

BASES DEL CONCURS:

1. Poesia. Sestableix una extensió d’un foli en ordinador i hi poden anar incloses una o diverses composicions. El tema serà “El mar”.
  2. Prosa. Ha de ser una narració i s’estableix una extensió d’un foli. El tema serà “El mar de Lloret”.
  3. Dibuix, Podran ser en blanc i negre o color. Tema: “Paisatges de Lloret”.
  4. Fotografia. Poden ser en blanc i negre o en color. Tema: “Paisatges de Lloret”. S’hauran de penjar a l’Instagram amb les següents etiquetes: #sj17collirodes @collirodes. La fotografia ha d’anar acompanyada d’un peu de foto explicatiu i el nom, cognoms i curs.
  5. En la Categoria 3, el tema és: “El mar de Lloret”.
  6. Els treballs han de ser fets en ordinador, a doble espai i es valorarà l’ortografia.
  7. Les obres s’han de presentar a Secretaria en un sobre tancat, amb el pseudònim, categoria i modalitat escrits a la part de fora. El sobre contindrà: l’obra presentada i un altre sobre més petit, en el qual a la part de fora s’hi tornarà a escriure el pseudònim, i a dins en un paper, el nom, cognoms i curs de l’alumne/a.
  8. La data màxima de presentació de les obres serà el dimarts dia 18 d’abril.
  9. Tots els concursants han de preveure de guardar els seus treballs en un arxiu informàtic per si són finalistes o guanyadors, ja que se’ls demanarà que el trametin per a la revista de l’institut.
  10. El jurat el compondran set membres: Un professor del departament de llengua catalana, un altre de llengua castellana, un altre de llengües estrangeres, un altre de visual i plàstica i un membre de l’AMPA   i un del PAS.

El jurat es reserva el dret de declarar desert un premi i de resoldre qualsevol conflicte no contemplat en aquestes bases.