Venda de llibres (AMPA)

A continuació, us enllacem els documents de l’AMPA del nostre centre, en els quals es donen explicacions i instruccions acurades sobre el procés de venda de llibres de text i de lectura per als diferents nivells del pròxim curs acadèmic 2017-18:

1. Circular informativa als pares i mares d’alumnes
  2. Full d’instruccions per a la venda de llibres

Del 10 al 20 de juliol, la M.ª Àngels, secretària de l’AMPA, estarà al seu despatx de l’institut

per a qualsevol aclariment o ajut que calgui en les comandes.

També us enllacem els llistats de llibres per nivells. De moment, el corresponent al grup nou de CFGM de Pastisseria no està actiu, donat que no té títols establerts.

1. Foto del perfil de Juanjo GonzálezJuanjo González Post author

Hola, senyora Susana.
      La matèria d’Història Contemporània, a 1r curs, és de modalitat i la cursen els alumnes del batxillerat social. Tal com indica la circular de l’AMPA enllaçada a la notícia que ha llegit al web, a l’institut hi ha taulers informatius dels llibres de batxillerat seccionats segons les diverses modalitats. La secretària estarà encantada de poder ajudar-la en l’horari previst, sigui presencialment o telefònica.
      Salutacions.