Tornen els menús a l’Olímpic

Benvolguts clients,

Els comuniquem que el dimarts dia 3 d’octubre tornem a obrir de nou les portes de la nostra aula d’aplicació. Comencem un curs escolar amb molta energia renovada per part dels alumnes i professorat de cuina, sala i, enguany, també forneria. Per això els convidem a gaudir dels menús elaborats i servits pels nostres alumnes.

Aquesta setmana, del 3 al 6 d’octubre, els oferim un menú en promoció on el preu serà de: 13 € pel menú degustació llarg i 10 € pel menú curt. També els recordem que l’horari és de 13.30 h fins a 14.30 h per fer el menú de degustació llarg, i les 15.00 h per fer el menú curt i així poder respectar l’horari de l’alumnat.

Com ja saben, han d’entrar a l’hotel on trobaran les indicacions o bé, els guiaran fins a la nostra aula d’aplicació on podran ajudar-nos a realitzar les classes pràctiques i gaudir del servei i el menjar dels nostres alumnes.

Poden demanar informació i fer les seves reserves per telèfon al 674075140 o bé, enviant un correu electrònic a la direcció hostaleria@insramoncoll.cat.

Us hi esperem.

(Les exquisideses que es veuen a la imatge corresponen als menús de degustació del curs passat)