Quatre beques Joan Riera i Gubau

becarios

A la imatge, podem veure el Cristian Mendes, l’Andreu Muñoz, l’Ainhoa Montes i la Iulia Bora, els quatre alumnes que cursen 3r d’ESO al nostre centre i que acaben de rebre les beques que atorga la Fundació Joan Riera i Gubau per al perfeccionament de la llengua anglesa en una institució educativa dels Estats Units, Regne Unit o Irlanda.

S’han concedit inicialment 66 beques a alumnes d’ESO, batxillerat i cicles formatius de la comarca de la Selva que han estat distribuïdes en 40 beques d’estades de quinze dies al Regne Unit i Irlanda i 26 per a estades de quatre setmanes, entre les quals setze als Estats Units.

Enguany s’han presentat un total de 243 peticions de beca en la modalitat “A” i la fundació ha destacat les altes qualificacions acadèmiques dels sol·licitants.

Les beques s’han concedit per estricte ordre de mèrits acadèmics dels sol·licitants.