Portes Obertes dels cicles i batxillerat

Dijous 10 de maig de 2018, a les 16.00 h, se celebrarà, a les instal·lacions de l’Hotel Olympic, on hi ha l’aula d’aplicació, la Jornada de Portes Obertes pels alumnes interessats en els CFGM que ofereix el nostre centre educatiu:

• CFGM de Cuina i Gastronomia
  • CFGM  de Serveis en Restauració
  • CFGM  de Forneria, pastisseria i confiteria.

El mateix dijous, a les 18.00 h, se celebrarà, a l’edifici principal del nostre institut, la Jornada de Portes Obertes pels alumnes interessats en el CFGS de Gestió d’Allotjaments Turístics que ofereix el nostre centre educatiu.

Finalment, a les 17.30 h, l’institut també rebrà a aquells alumnes i pares d’alumnes interessats en qualsevol de les modalitats de batxillerat que s’imparteixen al Coll i Rodés i que, en el seu dia, no van poder assistir a la Jornada de Portes Obertes general del passat mes de març.

La Jornada inclou informació del que es fa als cicles i una visita guiada a les instal·lacions on es fan les pràctiques de cuina i de sala. En acabar, els assistents podran gaudir d’un aperitiu preparat pels alumnes de Cuina i servit pels alumnes de Serveis.

A continuació, inserim l’àudio de les declaracions que la nostra directora, Luisa Peralta, va fer a Nova Ràdio Lloret. En elles, es posa de manifest l’alt grau d’inserció laboral dels nostres alumnes de cicles:

Dates de preinscripció del curs 2018-2019. Del 14 al 24 de maig (batxillerat i CFGM)