Poètiques llengües maternes

Aquesta setmana, alumnes de 1r i de 4t d’ESO han escollit unes lectures i les han llegides als seus companys d’institut. L’activitat s’emmarcava dins del Projecte Padrins i Fillols i de la commemoració del Dia Internacional de les Llengües Maternes.

L’àrab, l’armeni, el búlgar, l’eslovac, l’espanyol de països d’Amèrica del Sud, l’hindi, l’italià, el panjabi, el polonès, el portuguès, el romanès, el rus, el serbi i el turc, entre d’altres, han estat les llengües en què hem pogut escoltar els textos i gaudir de l’àmplia diversitat cultural del nostre centre. Sens dubte, una inequívoca mostra de l’immens tresor lingüístic que atresorem a les aules.

Moltes gràcies, a tots!

Ah!… I no os perdeu la lectura en àrab que tenim al nostre canal de YouTube: