Pere, el millor químic gironí

Aquests dies previs a la Jornada de Portes Obertes del 6 de març, hem estat difonent la imatge del nostre centre mitjançant una sèrie d’imatges en què es veien alumnes del Coll i Rodés fent labors pròpies dels diferents àmbits d’estudi: humanitats, arts, ciències… Totes elles anaven amb un eslògan del tipus “Som X”, és a dir, “Som tecnòlegs”, “Som gimnastes”, “Som geògrafs”…

Penso ara, en concret, en l’eslògan “Som científics” perquè durant aquestes últimes setmanes uns quants alumnes de batxillerat han estat participant en les diferents olimpíades que es convoquen en diverses universitats del nostre país. Van ser tres, d’un total de vint alumnes, els que ens van representar a l’Olimpíada Internacional de Física, a la Politècnica de Girona; quatre, a l’Olimpíada de Geologia, a la UdG; i cinc, els que ho van fer en l’Olimpíada de Biologia, a la Facultat de Ciències de la UdG.

També hem tingut participació en l’Olimpíada de Química. Avui, s’han donat a conèixer els 21 participants millor classificats de Catalunya i hem sabut que, entre ells, hi ha el nostre alumne i company, Pere Pena Pujós. De fet, el Pere ha estat el participant amb millor nota de la província de Girona i el sisè de tot Catalunya.
Enhorabona, Pere! Estem orgullosos de tu! Potser que vagis preparant la maleta per anar cap a Salamanca.