Màster per als CFGM

Ahir, dia 22 de novembre, de les 11 h fins a les 14 h, va tenir lloc la presentació de l’empresa Koppert CressArchitecture Aromatique” als alumnes del CFGM de Serveis en Restauració i del CFGM de Cuina i Gastronomia.

La Koppert Cress és una empresa que es dedica exclusivament a la producció de brots de diferents tipus de fruites, verdures, i altres productes de l’horta. La seva preocupació respon a com integrar-los positivament dins dels plats o de la cocteleria. En aquest sentit, el màster d’ahir girà entorn de dues idees fonamentals: com fer que els plats o els còctels ressaltin el seu gust gràcies als brots germinats, i com aconseguir que aquests embelleixin la presentació davant el comensal.

1. Elisabet Valls Solé

Bona tarda, la meva filla està interessada per al proper curs en el cicle formatiu de cuina i gastronomia. Demanariem si ens podeu informar del dia de portes obertes així com si cal fer algun tràmit per apuntar-s’hi.

Moltes gràcies
    Elisabet Valls

1. Juanjo González Autor de l'article

Sra. Elisabet, ens plau contestar-li que el Dia de Portes Obertes al nostre institut tindrà lloc el dijous 2 de març. A més a més, hi haurà un altre Dia de Portes Obertes, de caràcter específic pels cicles, al complex hoteler format per Hotel Olympic Evenia Suites, Olympic Evenia Palace, Olympic Evenia Park i Olympic Evenia Garden, lloc on tenim ubicada l’aula d’aplicació. Aquesta jornada, però, estar encara sense dia assenyalat al calendari. Això no obstant, el dia 2 de març ja es podrà informar de la data exacta i veure els alumnes que estan cursant el cicle.

Quant a la preinscripció, només la puc informar que l’haurà de fer dins el termini establert, el qual, a hores d’ara, encara no es coneix, tot i que acostuma a ser durant el mes de maig.

Esperem haver-la servit d’ajut i li agraïm el seu interès.