Les millors cambreres de Catalunya

La Paula Espinal i la Laura Paz, alumnes del Cicle Formatiu de Grau Mig de Serveis en Restauració impartit al nostre institut, han guanyat el premi al millor equip de cambreres de la XIII edició del Concurs de Joves Cuiners i Cambrers de Catalunya.

Al certamen, cada centre participant es presentava amb quatre estudiants. Dos havien de realitzar tasques de cuina i els altres dos, com és el cas de la Paula i la Laura, el servei de sala. En concret, els alumnes de cuina havien d’elaborar la recepta que els era proposada i a la qual podien afegir tres ingredients més. Al mateix temps, els alumnes de sala havien de trobar un vi que maridés amb el menjar cuinat, elaborar un còctel i ajudar amb les postres. Com es pot comprovar, es tracta de fer una  bona feina en equip.

A continuació, podeu escoltar l’explicació oferida pel Dídac Gómez, el nostre secretari de centre i professor dels cicles ↓