Portes obertes 2021

Jornades de portes obertes

ESO

Els enllaços per connectar-se a les diferents xerrades seran accessibles per a les famílies a través de les aplicacions de les respectives escoles.

• Dimarts 23 de febrer. 17 h. Escola Pompeu Fabra
    • Dimecres 24 de febrer. 17 h. Escola Àngels Alemany
    • Dimecres 24 de febrer. 18 h. Escoles Esteve Carles i Pere Torrent

Batxillerat (Presencial. S’ha de demanar cita prèvia al telèfon 972 37 03 85)

• Dimecres 28 d’abril. 16.30 h

Cicles formatius de grau mitjà (Presencial. S’ha de demanar cita prèvia al telèfon 972 37 03 85)

• Dimecres 28 d’abril. 18 h

Cicle formatiu de grau superior

• Dimecres 5 de maig. 16.30 h

1. Sandra Riera

Bona tarda.
    El 24 de febrer fan xerrada via meet x els alumnes angels alemany?
    On es podra trobar el link?

Bona tarda, Sra. Sandra.

Els enllaços per connectar-se a les xerrades els enviarem a les escoles per tal que els posin a disposició de les famílies a través de les respectives aplicacions.

Ens agrada que mostri interès pel nostre centre.

Salutacions cordials.

1. Juanjo González Autor de l'article

Buenos días, señora Lidia.

La preinscripción de bachillerato está prevista para los días 11 a 17 de mayo. Si prevé que la necesitará tramitar presencialmente, habrá de pedir cita previa llamando al número de teléfono 972 37 03 85.

2. Maricruz

Buenas para hacer la para la prescripción para ESO presencial ha donde debo llamar para solicitar cita previa , gracias

Buenos días, Maricruz.

La preinscripción presencial ha de entenderse como excepcional y para concertar la posible visita puede usted llamar al número de teléfono que figura en la página principal de nuestra web: 972 37 03 85.

3. Marga Martin

Hola!
    M’agradaria accedir al link per la jornada de portes obertes del 28/4 a les 16:30 per informar-me sobre el batxillerat artístic.
    Com puc obtenir el link?Me l’envieu al meu mail?
    Gràcies.