Jornada de Portes Obertes

El propvinent 2 de març celebrarem la Jornada de Portes Obertes del nostre centre.

Es faran xerrades informatives a l’aula d’Usos Múltiples en ‘horari que figura en el cartell de més avall.

També es faran visites guiades en les quals participaran els alumnes del CFGS de Gestió en Allotjament Turístics.

portes-obertes  preinscripcio

Fes clic a la imatge superior de color taronja per accedir a la pàgina d’informació del GenCat on figuren les dates previstes i els criteris de prioritat per fer la preinscripció escolar pel curs 2017-2018.