Informació d’inici de curs

PRESENTACIÓ DEL CURS 2018-19

DIMECRES 12 DE SETEMBRE (aula d’usos múltiples)
8.15 h – 1r d’ESO
8.45 h – 2n d’ESO
9.15 h – 3r d’ESO
9.45 h – 4t d’ESO

DIVENDRES 14 DE SETEMBRE (aula d’usos múltiples)
9.15 h   – 1r BAT
10.15 h – 1r CFGM
11.15 h – 2n CFGM
11.35 h – 2n BAT
12.35 h – CFGS

DIMARTS 18 DE SETEMBRE 19.00 h
REUNIÓ DE PARES DE TOTS ELS CURSOS D’ESO

DIMARTS 2 D’OCTUBRE 19.00 h
REUNIÓ DE PARES DE TOTS ELS CURSOS DE BAT I CFGM

Hola.

L’institut roman tancat durant el mes d’agost. A partir del dilluns 3 de setembre, M. Àngels, la secretària de l’AMPA estarà al seu despatx del centre.

La web de l’empresa encarregada de la gestió dels llibres és http://www.llibrestext.com i el número de centre, 18964. L’adreça electrònica és info@llibrestext.com i el telèfon de contacte de LLIBRES TEXTO S.L. és 972527427 (d’11 h a 13 h i de 16 h a 18 h).

Salutacions cordials.

1. Juanjo González Autor de l'article

La venda de llibres és gestionada per l’AMPA. A partir de dilluns 3 de setembre, es podrà contactar amb M. Àngels, la secretària de l’associació.
      Salutacions cordials.

1. Josep Fernandez

Hola. Quin horari tenen els alumnes de primer d’ESO el primer dia d’institut (12/09/18)?
    Salutacions.

1. Juanjo González Autor de l'article

Bon dia. Tal com figura a la informació d’aquesta entrada, el dia 12 es fan les presentacions del curs per a tots els alumnes d’ESO. Es fa de manera esgraonada per motius d’eficiència organitzativa i, en concret, els grups de 1r d’ESO comencen a les 8.15 h. No hi ha, però, una hora de sortida prevista, donat que la trobada amb els tutors corresponents és de duració variable: rebran la informació de les matèries, les aules i els professors assignats; obriran els correus electrònics i els portals acadèmics nous amb el domini del nostre centre i faran una volta per l’institut per tal que els espais no siguin estranys a partir de l’endemà. Dijous, 13 de setembre, l’horari serà ja l’habitual: de 8.15 h a 14.55 h.