Fotofilosofant 2017

Els alumnes del batxillerat artístic de segon curs han actualitzat amb les seves fotografies el blog de fotofilosofia d’enguany. FOTOFILOSOFANT és el nom del blog que utilitzen a l’Institut per tal de celebrar la Jornada Mundial de la Filosofia (UNESCO, novembre). Per aquest motiu, cada any es convoca la Mostra de Fotofilosofia. L’objectiu és enriquir el pensament filosòfic a secundària i batxillerat, tot aprofitant la creativitat de l’alumnat de la modalitat artística. La Mostra pretén aplegar “espurnes de pensament” fetes per alumnes de batxillerat expressades en una fotografia digital acompanyada d’un títol en forma de pregunta vinculada a la filosofia.

Una selecció de les millors fotofilosofies del blog concursarà a la Mostra que tindrà lloc divendres 15 de novembre a l’Aula Magna de la Facultat de Filosofia de la UB.