Els nostres estudiants més distingits

Durant la festa de comiat que l’AMPA del nostre institut va organitzar en honor dels alumnes que finalitzaven etapes enguany, es va fer entrega dels premis de reconeixement a aquells que han aconseguit millors resultats en els seus estudis.

D’una banda, l’Ajuntament de Lloret de Mar, representat a la vetllada pel regidor d’Educació, Jordi Sais, va donar el premi a l’excel·lència per la millor nota mitjana dels mòduls específics de cicles a Sol Berengué, del CFGS de Gestió d’Allotjaments Turístics, i el premi per la millor nota mitjana de les modalitats de batxillerat, a Pere Pena, del 2n de batxillerat científic.

D’altra banda, l’AMPA del nostre centre va atorgar els premis corresponents als alumnes inclosos en l’associació que han aconseguit finalitzar els seus estudis amb millor nota. En el cas de cicles, aquest premi va recaure en Ana Mónica Grecco i Anna Gisbert, alumnes del CFGM de Cuina i Gastronomia i del CFGS de Gestió d’Allotjaments Turístics, respectivament. I en el cas de batxillerat, sis van ser els alumnes que van merèixer la distinció per les seves corresponents matrícules d’honor, tots ells del 2n de batxillerat científic: el ja mencionat Pere Pena, Xavier Samos, Namarta Tolani, Nirja Tolani, Laura Ballestero i Laura García.

Enhorabona a tots!