Els cicles a Nova Ràdio Lloret

El dilluns 29 de gener, alguns alumnes de cicles de l’institut Ramon Coll i Rodés van anar a la ràdio de la vila en representació de la resta de companys: Paula, del cicle de sala i restauració; Víctor, del cicle de forneria i pastisseria; i Joel, del cicle de cuina i gastronomia. Com a professor acompanyant, hi va anar el Miquel i, com a tertulià a la ràdio, hi era present en Carles Carbonell, coordinador de joventut de l’Ajuntament de Lloret. La tertúlia va durar uns 20 minuts aproximadament i a partir d’un guió molt flexible i d’unes quantes preguntes es va parlar dels tres cicles de grau mitjà i del cicle de grau superior que té actualment el centre.

Cada alumne va parlar del seu cicle en concret i del que estan aprenent en aquests moments, així com de les seves inquietuds de cara al futur.