DENIP 2017

Avui hem commemorat al nostre centre el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau. Aquest DENIP 2017, hem fet una mirada cap a Europa i la crisi dels refugiats i, per l’escenografia de l’aula d’Usos Múltiples, que simbolitzava un camp de refugiats, han anat passant els alumnes de 1r fins a 4t d’ESO.

Primer, s’ha projectat un videoclip per reflexionar sobre el que estan patint els refugiats. Després, els alumnes de l’optativa de 1r d’ESO de teatre i la Coral han dut a terme petites intervencions relacionades amb el tema central. Per acabar, els delegats han penjat a la instal·lació una cinta amb la frase que pensada durant la tutoria de la setmana passada.

La instal·lació romandrà muntada durant tota aquesta setmana a l’entrada del nostre institut, temps en què els alumnes de batxillerat i cicles també podran penjar les seves respectives cintes.

Els fillols i els padrins del nostre centre han participat en aquesta diada fent una dinàmica de la pau i també han creat llibres blancs per a la pau.