Concurs de pessebres

Entrem en època nadalenca i, com és tradicional al nostre poble, l’Ajuntament, amb la col·laboració dels pessebristes de Lloret, organitza el Concurs de Pessebres a la Llar. La principal novetat d’enguany és que s’ha obert una categoria escolar, amb la intenció de fomentar tant la tradició pessebrista com, pròpiament, el concurs municipal.

Com no podia ser d’una altra manera, el nostre institut hi participa. És per això que avui tots heu pogut veure la composició modernitzada del tradicional pessebre que els nostres companys del batxillerat artístic han instal·lat a la vidriera que hi ha al costat del Departament de Psicopedagogia.

A mig matí, Rosa Relat, del Departament de Cultura de l’Ajuntament, i els dos membres del jurat que havien de valorar la composició ens han visitat i han pogut escoltar, en veu dels mateixos alumnes i professors del batxillerat artístic, les explicacions per a la seva correcta interpretació conceptual.