Club de lectura

Captura2

Aquest any hem organitzat un club de lectura per fomentar el gust per llegir dels alumnes de 2n d’ESO. Es portarà a terme el dimecres 7 de juny, durant les dues últimes hores a la biblioteca. Els alumnes que vulguin participar-hi, hauran de venir a la biblioteca a buscar el seu exemplar per llegir-lo a casa. El llibre escollit per aquesta primera sessió es titula L’evolució de la Calpurnia Tate i l’autora és Jacqueline Kelly.

El dia proposat, ens trobarem i el comentarem.

INSCRIPCIONS D’ALUMNES DE 2n D’ESO: a partir del 3/4/17 (hores del pati a la Biblioteca)

DIA: dimecres de 2017          HORA: 12.55-14.55          LLOC: BIBLIOTECA