Alumnes de 4t investiguen l’ecosistema de la riera

IMG-20170505-WA0004IMG-20170505-WA0002

Ahir dijous, els alumnes de l’optativa de biologia de 4t d’ESO del nostre institut van fer una excursió a la Riera amb l’objectiu d’investigar les comunitats que conviuen dins d’aquest ecosistema.

De 10.35 h a 12.35 h, els alumnes que van assistir a l’excursió es van dedicar a buscar per diferents trams de la Riera, en grups de quatre persones, les diferents poblacions que viuen en l’ecosistema del riu i les seves vores. Van haver de capturar animals i plantes en fotografies per després analitzar les diferents espècies. Tot això ho van fer acompanyats pels professors del Departament d’Experimentals Gemma Pujós, David Planes i Marc García, que els van facilitar el material necessari per dur a terme la pràctica, com ara: pinces, gots, lupes, etc.

Els alumnes expliquen que els ha agradat molt aquesta pràctica i han descobert que poden trobar una àmplia varietat d’espècies diferents en un lloc molt proper a ells.

Notícia redactada per Celeste Cañete (4A2)