3r d’ESO visita la Danone

Ahir i avui, els alumnes de 3r d’ESO han sortit en dos torns per fer una visita guiada a la fàbrica que Danone té ubicada al polígon industrial de Parets del Vallès. Allà, han assistit a una classe pilot on s’ha projectat un documental i, seguidament, han passejat per un dels blocs de l’edifici industrial. Per finalitzar, tots els alumnes i professors acompanyants han pogut gaudir d’una petita degustació de productes de la marca.

L’objectiu primordial, més enllà de conèixer la història d’aquesta fàbrica i d’introduir-se en els orígens del iogurt, era el d’entrar en contacte amb sistemes de producció del sector secundari.