Experts en internet segura

Un grup d’alumnes de 3r d’ESO han estat rebent formació dels mossos en el nostre institut per a, posteriorment, fer xarrades sobre la seguretat en l’ús d’internet a cada un dels cursos de 1r d’ESO del nostre centre. La formació s’inscriu dins el marc del Programa Internet Segura de Tu a Tu.… Llegeix més»

Quadre d’honor dels Premis Sant Jordi (2017)

A continuació, podeu veure la graella on figuren el nom i el curs dels guanyadors i dels finalistes de la XXII edició dels Premis Sant Jordi corresponents a aquest 2017.
Enguany, la decisió en algunes de les categories ha estat un repte dificilíssim pel jurat.… Llegeix més»

XXII edició dels Premis Sant Jordi (2017)

CATEGORIA 1: Alumnes de 4t d’ESO, batxillerat i cicle formatiu
CATEGORIA 2: Alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO