Concurs de pessebres

Entrem en època nadalenca i, com és tradicional al nostre poble, l’Ajuntament, amb la col·laboració dels pessebristes de Lloret, organitza el Concurs de Pessebres a la Llar. La principal novetat d’enguany és que s’ha obert una categoria escolar, amb la intenció de fomentar tant la tradició pessebrista com, pròpiament, el concurs municipal… Llegeix més»

Sessió 9 dels patis poètics

Il·lustració de Paula Bonet pel llibre “No te acabes nunca”.

Poesia: Manifestació de la bellesa o del sentiment estètic a través de la paraula, en vers o en prosa.

Dimarts 19 de desembre, durant el pati poètic (12.35 h), vine a la biblioteca a escoltar, a llegir, a compartir…, a viure la poesia.

En aquesta novena i darrera sessió del 2017, llegirem una sèrie de breus composicions escrites per María Leach i publicades com a inici al seu poemari No te acabes nunca. Comprovarem com, malgrat l’evident apunt líric de cadascuna d’elles, discursivament, aniran construint un tràgic relat, com si es tractés d’un esbós narratiu.

Sessió 8 dels patis poètics

Dimarts 12 de desembre, durant el pati poètic (12.35 h), vine a la biblioteca a escoltar, a llegir, a compartir…, a viure la poesia.

En aquesta vuitena sessió, a dos dies del 59è aniversari de Luis García Montero, llegirem dos poemes seus: “Dedicatoria” i “El amor difícil”. I aprofitarem el fet que el poeta granadí beu de les fonts líriques de Pedro Salinas per a llegir “Perdóname por ir así buscándote”, publicat a La voz a ti debida. Amb aquests versos decidirem o no si l’amor és qüestió difícil.