I Rocks

Els alumnes de 3r d’ESO que cursen l’optativa “Què és la mediació?” representen al nostre institut col·laborant amb la Creu Roja de Lloret de Mar en la campanya de recollida de joguines per a infants. Per aquest motiu, ben aviat, recaptaran diners obtinguts amb la venda d’unes pedres que han estat decorades amb motius naturals.

Sigues solidari i col·labora.… Llegeix més»

Màster per als CFGM

Ahir, dia 22 de novembre, de les 11 h fins a les 14 h, va tenir lloc la presentació de l’empresa Koppert Cress “Architecture Aromatique” als alumnes del CFGM de Serveis en Restauració i del CFGM de Cuina i Gastronomia.

La Koppert Cress és una empresa que es dedica exclusivament a la producció de brots de diferents tipus de fruites, verdures, i altres productes de l’horta. La seva preocupació respon a com integrar-los positivament dins dels plats o de la cocteleria. En aquest sentit, el màster d’ahir girà entorn de dues idees fonamentals: com fer que els plats o els còctels ressaltin el seu gust gràcies als brots germinats, i com aconseguir que aquests embellissin la presentació davant el comensal.… Llegeix més»

Nova convocatòria de vaga estudiantil

Dijous vinent, dia 24 de novembre, hi ha convocada una vaga d’estudiants, que sembla que tindrà un seguiment desigual per part dels alumnes.

Es recorda que la vaga no és de professors i que, en tot cas, els alumnes de 1r i 2n d’ESO no estan autoritzats a adherir-s’hi. Així, doncs, el centre romandrà obert durant l’horari habitual.… Llegeix més»