L’hora dels adéus

Després d’anys de conèixer-nos, compartint i no només impartint coneixences, estimant-los com no pot ser d’una altra manera, a la fi, va arribar el dia: els nostres alumnes de 4t d’ESO han acabat els seus estudis obligatoris. Molts d’ells, continuaran amb nosaltres, ara, engegant la… Llegeix més»

Els nostres estudiants més distingits

Durant la festa de comiat que l’AMPA del nostre institut va organitzar en honor dels alumnes que finalitzaven etapes enguany, es va fer entrega dels premis de reconeixement a aquells que han aconseguit millors resultats en els seus estudis.
D’una banda, l’Ajuntament de Lloret de… Llegeix més»

Visita als jardins de Sta. Clotilde

Tal com ja va succeir el passat quadrimestre, els alumnes de les optatives de 2n d’ESO, “Jardins de Santa Clotilde” i “Conjunt instrumental” han dut a terme, en aquests famosos jardins de la nostra localitat, una visita guiada de temàtica mitològica i ambientació musical que havien preparat prèviament pels seus companys de 1r d’ESO.