Sortida a Arbre Aventura, Lloret de Mar (Sta. Cristina)

El dimecres dia 21 de juny  els alumnes de l’Institut Rambla Prim es varen desplaçar en autocar fins a Arbre Aventura (Lloret de Mar, Sta. Cristina). Amb un temps primaveral els alumnes varen gaudir d’una de les sortides premi que ha ofert aquest any el nostre centre. Durant tot el matí un total de 39 alumnes de tot l’ESO varen pujar pels arbres i varen desplaçar-se amb tirolines amb diferents recorreguts de dificultat.

Va ser molt divertit per a la gran majoria del participants, fins i tot aquells que els costava més van poder superar les seves pors. Tot plegat, pura adrenalina!

Si seguiu aquest enllaç podreu veure la mostra de fotos i vídeos que s’hi van fer.