Participem al Projecte Erasmus+ a Berlin

Berlin_BMW

Durant la setmana del 26 de Juny a l’1 de Juliol l’Institut Rambla Prim ha participat al Projecte Erasmus+ “Retraining VET School Principals and Staff” a la ciutat de Berlín.
Diferents professors de les famílies professionals d’Electricitat i Electrònica han estat a la ciutat alemanya observant el funcionament de l’FP Dual. Entre les activitats realitzades s’han visitat diferents instituts tècnics, la confederació de sindicats alemanys, centre de formació i tecnologia, oficina d’inserció laboral en risc d’exclusió social, Universitat Tècnica de Berlín i l’empresa BMW de motocicletes.
En aquest projecte organitzat per Xarxa FP, han participat entitats com Fundació Barcelona FP, Departament d’Ensenyament i instituts de diferents ciutats d’Espanya com Madrid, Alcoi, Gandia, Reus i Barcelona.
Aquest viatge ha servit per establir nous llaços de coordinació i poder oferir als alumnes dels diferents cicles del centre, la possibilitat de realitzar les pràctiques de Formació en Centres de Treball a diversos països europeus, a més de tenir una visió més global del funcionament de l’FP Dual.

erasmus_plus