Eleccions al Consell Escolar 2016

Es convoquen les eleccions al Consell Escolar d’aquest centre educatiu als diversos sectors de la comunitat escolar: professors, pares i mares d’alumnes, alumnes, personal d’administració i serveis (PAS) i personal d’atenció educativa (PAE), d’acord amb les precisions següents:

1. Els censos electorals de cada sector estaran exposats al tauler d’anuncis del centre fins al dia 16 de novembre.
  2. Les possibles reclamacions a inscripcions dels censos electorals es faran mitjançant escrit dirigit al director o directora del centre dins del termini establert de tres dies lectius, entre el dia 7 de novembre i el 9 de novembre.
  3. Les candidatures s’han de presentar per escrit davant la mesa electoral respectiva, amb els impresos adients i sempre abans del dia 18 de novembre.
  4. Les candidatures seran proclamades i publicades al tauler d’anuncis del centre una vegada hagin estat analitzades i comprovades per les respectives meses electorals, el dia 21 de novembre.
  5. Les resolucions a les reclamacions sobre inscripcions als censos electorals es publicaran als taulers d’anuncis el dia 11 de novembre conjuntament amb els censos electorals definitius als quals hauran estat incorporades.
  6. La sol·licitud per actuar com a supervisor es farà mitjançant escrit, segons el model establert, dirigit al president o presidenta de les meses electorals respectives, abans del dia 17 de novembre.
  7. El sorteig per designar els membres vocals de les meses electorals dels sectors d’alumnes i de pares i mares d’alumnes es farà el dia 7 de novembre a les 12:30 h, a Direcció.
  8. Les meses electorals de tots els sectors es constituiran el dia 11 de novembre als locals de l’edifici escolar.
  9. El nombre de representants que renoven en la present convocatòria és: 6 professors, 1 pares/mares d’alumnes, 2 alumnes (secundària), 1 personal d’administració i serveis (PAS), 0 personal d’atenció educativa.
  10. Cada elector podrà votar un nombre màxim de representants d’acord amb les vacants que es convoquen a l’apartat anterior.
  11. Les votacions es faran entre el dia 29 de novembre i el 30 de novembre, amb el calendari i l’horari següents:
    Sector Data Hora Lloc
    Professors 30/11/2016 14:30 Sala Usos múltiples
    Pares i mares 29/11/2016 12:00 a 18:30 Direcció
    Alumnes 29/11/2016 12:00 a 17:00 Direcció
    PAS 29/11/2016 12:00 a 15:00 Direcció
    PAE
  12. Finalitzades les votacions, en sessió pública es faran els escrutinis dels vots emesos i posteriorment es proclamaran els candidats electes per sector.
  13. Les meses electorals respectives resoldran qualsevol dubte i les reclamacions que puguin presentar-se.