Beques i ajuts curs 2018-2019

Benvolgudes famílies,

Us informem que s’ha publicat la resolució per la qual es convoquen:

• Beques per a l’alumnat amb necessitats educatives específiques“NEE – Educació especial” per al curs 2018-2019 (BOE núm. 196, 14/08/18).
  • Beques de caràcter general per al curs 2018-2019 per a estudiants que cursin estudis postobligatoris (BOE núm. 198, 16/08/18).

Aquestes sol·licituds s’han de presentar telemàticament. El termini finalitza el 27 de setembre 2018 (convocatòria NEE) i l’1 d’octubre 2018 (convocatòria general).

Si necessiteu suport per a la tramitació, podeu trucar a l’institut i demanar per Secretaria.

ATENCIÓ !!

La beca ha d’estar gravada amb el nom i cognoms de l’alumne/a sol·licitant (no amb el nom del pare, mare o tutor legal) i que constin tots els membres de la unitat familiar.

El correu electrònic de contacte que s’indiqui a la beca ha d’estar actiu i ser revisat periòdicament.

L’alumne/a ha de ser titular del compte bancari on vulqui cobrar la beca, excepte en el cas de les beques NEE en que el centre pot ser autoritzat a cobrar-la.