V Mostra de Treballs de Recerca

El dissabte10 de març va tenir lloc l’acte d’inauguració de la V Mostra de Treballs de Recerca de la Selva I, en la qual hi han participat els Instituts d’Amer, Anglès, Arbúcies, d’Hostalric-Breda, Sant Hilari Sacalm i Santa Coloma de Farners. Les representants de l’Institut Rafael Campalans són tres alumnes de 2n de Batxillerat: l’Estel Artigas Meleiro –autora del treball titulat Les infeccions quirúrgiques i tutoritzat per la professora Imma Rodríguez–, la Sira Ausellé Bosch –signant el treball que porta per títol El tint sense amoníac: Estudi de la composició, duració i procés de producció, tutoritzat per la professora Farners Lladó– i la Laura Vila i Planas –autora d’una recerca sobre L’alteració dels aliments: Estudi dels factors que hi influeixen, tutoritzat per la professora Leonor Oliveros–.

L’acte es va obrir amb els parlaments de l’Alcalde de Santa Coloma de Farners, el Sr. Joan Martí i del director dels Serveis Territorials d’Ensenyament a Girona, el Sr. Josep Polanco. A continuació, el Sr. Tavi Caselles, profesor de física i director del Centre de Recursos Pedagògics del gironès, va pronunciar una conferència titulada “El treball de recerca…una bona eina pedagógica”. Tot seguit, els estudiants premiats van disposar d’un “minut de glòria” durant el qual van poder transmetre als assistents un breu resum del seu treball. Aquests Treballs de Recerca s’exposaran en la mateixa Casa de la Paraula del 10 al 24 de març. En el següent enllaç en teniu més informació:

L’enhorabona a les alumnes i a les professores! També volem expresar el nostre reconeixement a l’autora del dibuix de la portada del programa que anuncia aquesta V edició de la Mostra de Treballs de Recerca, l’alumna de 1r de Batxillerat d’Arts de l’Institut Castell d’Estela d’Amer Laura Esteo, anteriorment alumna d’ESO del nostre centre.