Visita i sopar informatiu a l’Institut per a mares i pares d’alumnes de 6è

Com cada any, a l’Institut Rafael Campalans d’Anglès ens agrada preparar amb temps l’arribada dels nous alumnes de 1r d’ESO del proper curs. Per aquest motiu, duem a terme tres activitats:

• Visita a l’escola d’un o dos membres del nostre equip directiu per tal d’explicar a les noies i els noies de 6è com treballem a l’Institut i poder respondre els dubtes que ens plantegin.
  • Visita i sopar informatiu a l’Institut per a mares i pares d’alumnes de 6è.
  • Visita a l’Institut de les noies i els nois de 6è, acompanyats dels seus tutors i tutores.

Les dades relatives a la visita i sopar de mares i pares són les següents:

• Dia, hora i lloc: dijous, 5 d’abril, a les 19 h a la Biblioteca de l’Institut Rafael Campalans.
  • Què farem? Primer una presentació general a càrrec de l’equip directiu, després una visita guiada pel centre i, finalment, un sopar informal a peu dret per tal de conèixer-nos una mica més i atendre de forma més personalitzada els vostres dubtes.
  • A qui s’adreça aquesta visita i sopar? A les mares i pares, ja que els vostres fills i filles vindran un dia diferent. D’altra banda, per qüestions d’aforament, us preguem que vingueu una sola persona per família.
  • Cal confirmació. Per tal de tenir-ho tot a punt adequadament ens cal saber quantes persones serem; per aquest motiu necessitem que confirmeu la vostra assistència abans del 3 d’abril trucant al telèfon 972 42 12 07.

No cal dir que aquesta és una visita que ens fa molta il·lusió!