Sortida de tutoria a la Fira de mostres de Girona 2012

El dia 31 d’octubre de 2012 els cicles formatius d’informàtica de grau mitjà  i superior de l’Institut Rafael Campalans van assistir a la fira multisectorial més gran de Catalunya “Fira de Girona”.

www.firagirona.com
Els estands visitats estaven dividits en diferents sectors: Alimentació, Mascotes, Decoració i construcció, Serveis, Indústria i Emprenedoria.
Els nostres alumnes van centrar el seu interès en els sectors d’indústria: serveis i emprenedoria.
En relació amb la temàtica dels cicles d’informàtica, els alumnes van trobar molt interessant l’estand d’Innova de Telefònica. En aquest espai es van poder veure tecnologies considerades del futur com ara una nova tecnologia 3D per a televisions, una eina informàtica que a través d’una càmera reconeix

si el subjecte és un home una dona o un infant. El metge a casa: una aplicació que mitjançant uns sensors és capaç de llegir les constants vitals d’una persona i mantenir al metge informant on-line. Una altra tecnologia capdavantera fou una eina pensada per a nens autistes que avisa de l’estat anímic del nen / nena.
Els alumnes van poder provar el funcionament de cadascuna d’aquestes tecnologies i també es van informar a través de les hostesses del certamen.
Els alumnes que cursen els mòduls de FOL o EIE van assistir a una sala de juntes on es feia l’activitat “Ronda de finançament: Ets emprenedor i busques finançament?” organitzada per la Cambra de Comerç i amb la presència de potencials inversors privats com CAMELOT CAPITAL, ESADE BAN, BANC, MEGAFOUNDER, FORUM IMAGINA.
“Falcó de notícies”