PROJECTE +8

Aquest any, lligat al Projecte d’Autonomia de Centre,  hem iniciat un nou projecte anomenat  + de 8 que està integrat per alumnes amb molt bons resultats acadèmics. L’objectiu d’aquest projecte és treballar en diferents activitats per a estimular l’autonomia i la creativitat d’aquests alumnes. Una d’aquestes activitats es realitza amb alumnes de 3r i 4t que estan  participant com a periodistes encarregats de redactar notícies sobre fets ocurreguts a Anglès o el seu entorn.

Les notícies generades s’envien per ser publicades al Kiosc Jove , un nou projecte de periodisme digital juvenil que porten a terme TV3 conjuntament amb Catalunya Ràdio i que ofereix com a premi una visita a les seves respectives instal.lacions.
El logotip creat per a aquest grup està format pel  símbol  +  amb un traç artístic, acompanyat de dues lletres del grec clàssic com a referència al món de la tradició cultural clàssica europea i al món de les lletres i el número vuit com a element de l’àmbit matemàtic i referència al símbol de l’infinit.
Si voleu llegir les notícies que els alumnes del nostre centre ja han publicat en aquest entorn digital entreu aquí