L’Art també present per Sant Jordi

Amb motiu del Sant Jordi, qui més qui menys ha dibuixat la figura del nostre heroi llegendari matant el drac. En el nostre institut, com cada any, s’ha fet un concurs de cartells amb motiu de la diada. Tots els alumnes ens esforcem per fer, en la mesura de les nostres possibilitats, un dibuix que sigui digne de ser admirat i de ser presentat al concurs. Però naturalment hi ha qui dibuixa de manera excel·lent i que sobresurt per damunt dels altres. Els alumnes que aquest any han destacat en la confecció dels  cartells han estat la M. Àngels Pérez, que es va endur el primer premi ben merescut, i en Bernat Masias.
Tots dos cartells estaven molt bé, però volem comentar que el d’en Bernat ja que va merèixer una menció especial del jurat perquè va deixar bocabadat els que s’hi van fixar bé. El seu treball és una fil·ligrana, és com un treball de puntes al coixí, de tan ben fet. La professora de plàstica, la Ivet Tiana, destaca d’aquest cartell l’habilitat, la destresa i la paciència amb què en Bernat treballa. Diuen -els que l’han vist- que veure en Bernat com dibuixa ja és un espectacle, la paciència i rigor que posa en cada un dels traços, línies i corbes. I tot ho té al cap, no copia d’enlloc. Admireu el seu dibuix acurat i bell i opineu si no és mereixedor del premi especial que es va emportar en aquesta modalitat el dia de la celebració de Sant Jordi al nostre institut.
Falcó de notícies”