La festa de les matemàtiques: cangur

El dia 21 de març molts alumnes d’instituts de secundària van fer les proves anomenades Cangur. Són unes proves matemàtiques que es fan només als Països Catalans (Catalunya, les Balears i València). Aquestes proves consten de quatre nivells i és individual. El primer nivell és per als alumnes de 3r d’ESO, les de segon nivell per als de 4t d’ESO, les del tercer nivell per als alumnes de 1r de batxillerat i les del 4t nivell per als de 2n de batxillerat. Òbviament, la dificultat augmenta segons el nivell pel qual es competeix. És totalment voluntari i els instituts que estan interessats a participar-hi es reuneixen amb els alumnes que s’han apuntat per fer-la, per comarques.

Naturalment, el nostre institut no hi va faltar. La trobada va ser a l’institut de Santa Coloma de Farners. Va ser un dia ben diferent i entretingut, això sí, ben concentrats en els problemes que ens proposaren.
“Falcó de notícies”