Ja tenim els candidats al Consell Escolar

Avui s’han publicat els candidats al Consell Escolar del sector de pares i mares i del sector de l’alumnat. Els candidats que s’han presentat són per al sector pares i mares: Anna Bordonada Álvarez, mare de Zion Jiménez, Carme Noguer, mare de Roger Maqueda i Marta Rodríguez, mare d’Alex Tomàs.

Els candidats del sector dels alumnes són Ferran Clapés (2n ESO), Roger Maqueda (2n ESO) i Clàudia Soler (3r ESO). D’entre aquests tres candidats n’hauran de sortir dos que substituiran en Lluc Bosch (2n BAT) i Anna Vilarrubias (ja exalumna). El tercer quedarà com a substitut.

En espera d’oferir-vos una foto dels candidats del sector pares i mares, us en mostrem una dels alumnes. A partir d’ara toca que facin difusió de la seva candidatura i del seu compromís d’actuació.
“Falcó de notícies”, 22 de novembre de 2016