Imatges per la Història

“Et penges la càmera al coll com si et calces les sabates i aquí està, un accessori del cos que comparteix la vida amb tu. La càmera és un instrument que ensenya a la gent com mirar sense la càmera.”

Dorothea Lange – Los Angeles Times (13 d’agost de 1978).

Els alumnes de primer de Batxillerat que cursen Història del Món Contemporani, han treballat el tema de la Gran Depressió als Estats Units a partir d’una sèrie de fotografies realitzades per la fotògrafa Dorothea Lange. Ha estat una manera diferent de treballar el tema, a partir d’imatges de l’època, realizades per una dona que tenia una visió molt especial del moment que retrata i un compromís social per allò que estava passant. Els alumnes han treballat a partir de les imatges i de la informació en anglès que han cercat ells mateixos. Us animem a conèixer l’obra d’aquesta dona i fotògrafa.