FESTIVAL DE NADAL 2011 – 2012

El 22 de desembre, darrer dia de classes abans de Nadal, a l’institut vam celebrar el tradicional Festival de Nadal amb activitats relacionades amb les festes. A falta d’un espai més adequat on poder dur a terme els actes –d’ençà que no podem comptar amb el teatre Palàdium-, vam muntar un escenari al pati i cada grup-classe va presentar la nadala (ja sigui cantada o representada) que havia preparat conjuntament amb el tutor.
Un alumne de 2n de Batxillerat, l’Andreu Casadellà, ens va deleitar amb una exhibició de malabarisme que va fer aixecar els aplaudiments de tots els presents a l’espectacle. Es va fer lliurament del Premi al millor projecte de decoració del vestíbul de l’institut que va recaure en el grup de 1rA d’ESO, el tutor del qual és en Joan Puig, que com ja és tradicional, van rebre un rellotge de paret per a la seva classe. També es va lliurar el Premi al concurs de la millor postal nadalenca. L’alumne guanyador d’enguany va ser en Bernat Masias, de 1r C.

Els guanyadors de les nadales van ser el següents: el primer premi va correspondre a 1rC, el segon premi a 3rA i el tercer premi fou per el 1rB. Van rebre una menció especial per la seva actuació els alumnes de 2n de batxillerat.

No podia faltar la tradicional tria de l’hereu i la pubilla d’ESO, escollits per un jurat format pels alumnes de 2n de batxillerat, que aquest any va recaure en en Joel Campillo i la Gina Duran, alumnes de 1r d’ESO. Per la seva banda, els alumnes de 1r d’ESO van escollir l’hereu i la pubilla de 2n de batxillerat, honor que va correspondre a en Carles Quer i la Paula Costa.

Els alumnes de 4t d’ESO van voler tenir present el seu amic i company, mort en accident l’estiu passat, en Christian Martínez, retent-li un sentit i senzill homenatge, a través de la lectura d’un breu text en record seu.

L’acompanyament musical, instrumental i tècnic va sonar amb la batuta mestra del polifacètic professor Jordi Pagès i els seus ajudants (Eloi Arpa, Jordi Puigdevall, Ricard Lloret, Dani Martínez, David Peñaroja, Nil Bonadona i tot l’equip de la Ràdio DPM).

Els presentadors de les actuacions van ser la M. Àngels Pérez, en Jofre Amargant i l’Arnau Pascasi, tot plegat coordinat per les Coordinadores de les activitats complementàries, l’Ana Martínez i la M.Àngels López.

Vam tenir la gran sort de tenir un dia esplèndid, ja que l’activitat fou a l’aire lliure i depeníem del temps per la realització de tot el programa. Els actes van cloure amb el desig explícit d’un Bon Nadal i un Feliç Any Nou per a tothom. L’institut va voler expressar el mateix desig a totes les famílies dels alumnes mitjançant la postal nadalenca enviada a través del correu electrònic.

EQUIP DE REDACCIÓ