Concurs The Fonix

Avui a l’institut s’ha realitzat la fase local del concurs de llengua anglesa The Fonix. Hi ha participat una selecció d’alumnes de 1r i 2n d’ESO, per una banda, i una altra de 3r i 4t d’ESO. També hi han pres part alumnes de 1r i 2n de batxillerat. Una trentena de participants, en total.

El nostre institut participa cada any en aquest concurs amb resultats molt satisfactoris, ja que en les dues darreres edicions l’alumna Neus Martí va esdevenir la guanyadora de Catalunya del seu nivell.
La d’avui és una de les fases de selecció d’aquest concurs. La següent tindrà lloc a Girona i qui la guanyi passarà a la final que es farà a Barcelona.
Bona sort a tots els participants. D’aquí a pocs dies se sabrà qui ha estat el guanyador de cada nivell.
“Falcó de notícies”, 26 de gener 2017