Celebració del final d’etapa

Divendres 13 de juny l’institut d’Anglès va fer la celebració del final d’etapa dels estudis de 4t d’ESO, del final d’estudis d’una promoció de batxillerat, també finalitzen etapa els estudiants del cicle mitjà d’informàtica SMX, i els alumnes de 2n del cicle superior d’Informàtica DAM.
L’institut d’Anglès no disposa de cap teatre ni espai prou gran per poder fer-hi un acte de les característiques que parlem, i d’ençà del tancament del Palàdium no tenim cap alternativa d’espai a la població d’Anglès. Així que l’acte es fa a la sala del Centre Cultural Parroquial de la Cellera de Ter. Un fet que potser sorprèn, però ja es el tercer curs que s’hi celebra.

L’espai és molt digne, els que el coneixeu en podeu donar fe, i, malgrat que l’aforament és limitat, hi vam dur a terme la festa oficial de final de curs. Hi eren convidades les famílies de tots els i les alumnes que finalitzaven els seus estudis, el professorat, el president de l’AMPA, el president del centre parroquial, l’alcalde de la Cellera, un representant de l’empresa SKITUDE, que col.labora amb l’institut possibilitant que els estudiants hi facin pràctiques. La directora va obrir l’acte i el cap d’estudis va pintar un retrat de colors vius que ressaltaven les glòries i les angoixes i petites satisfaccions de tot el curs 13-14. A més, alguns convidats van dir unes paraules als assistents en el sentit d’encoratjar als alumnes a emprendre nous estudis i nous reptes, tant si continuen els estudis com si decideixen anar al món del treball. Van amenitzar l’acte amb música un grup d’alumnes de 1r d’ESO, les cançons de Tània Matas i del grup d’en Pau Carreño i en Pol Sureda.
Els alumnes que han acabat una etapa dels seus estudis van dir unes paraules d’agraïment cap al centre i al professorat que els ha ajudat en tots els anys com a estudiants. Finalment es lliurà una fotografia de record per a cadascú i un petit obsequi. Els nois i les noies es van vestir per a l’ocasió i en tractar-se d’un acte tan solemne van lluir estil i formes del tot correctes per donar dignitat a la celebració.
La foto finish de l’acte podem dir que va ser la cara de satisfacció dels pares i mares, plorosos i emocionats alguns, però contents i satisfets tots plegats.

“Falcó de notícies”