Celebració de final d’estudis

Divendres vinent, dia 13, al teatre del Centre Cultural Parroquial de la Cellera de Ter, tindrà lloc l’acte de celebració de la cloenda de la seva etapa d’estudis dels alumnes de 4t d’ESO, de 2n de Batxillerat, de 2n curs del cicle de grau mitjà d’Informàtica SMX, i els de 2n del cicle de grau superior d’informàtica DAM de l’Institut Rafael Campalans.

Es tracta d’un acte institucional, organitzat per l’institut, en el qual es faran algunes actuacions musicals a càrrec dels mateixos alumnes de l’institut, i parlaments adients a la celebració. Els alumnes rebran un obsequi i es farà el lliurament de guardons a les empreses col.laboradores amb el centre educatiu.

L’aforament de la sala és limitat, hi haurà els alumnes homenatjats i també es convida les seves famílies. L’AMPA col.laborarà amb la celebració amb un petit refrigeri en acabar l’acte, que començarà a les 8 del vespre.

Equip directiu