Avui, estrena d’ELECTRA a tot el públic

Benvolgudes famílies, pares i mares, alumnes, amants del teatre…,

Atenció!, avui no us podeu perdre l’estrena al públic en general de l’obra de teatre clàssic Electra de Sòfocles, en adaptació de lluís Solé -professor de català de l’institut- i dirigida per Albert Prat -professor de llatí i grec del nostre centre.

L’obra serà representada al teatre del Centre de la Cellera de Ter, a càrrec de la companyia “In Albis Teatre” formada pels alumnes de clàssiques de 1r de batxillerat de l’institut Rafel Campalans, i la col.laboració d’alumnes de 4t d’ESO. Es compta, a més, amb la col.laboració com a tècnics de llum i so de Guillem Bartrina i de Pau Bou. Cal destacar també la participació generosa de l’Escola Vall dels Àngels d’Anglès que ens han deixat molts dels elements d’atrezzo que s’utilitzaran a l’obra.
Si no teniu entrades anticipades, podreu adquirir-ne a la mateixa taquilla del teatre.
Us assegurem que val molt la pena, per això i us instem a anar-la a veure i sobretot, sobretot no deixeu passar l’oportunitat de visionar-la sense  filtres i en rigorós directe.

“Falcó de notícies”, 10 de juny 2016