Assemblea de l’AMPA i Reunió de famílies amb tutors i tutores

Tal i com ja us vam avançar en la carta enviada durant el mes de juliol, el proper dimarts, 18 de setembre, tenim dues cites importants:

• De 18.30 a 20 h., l’Assemblea Anual Ordinària de l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes (AMPA) de l’Institut Rafael Campalans (aquí, la convocatòria). Com sabeu, es tracta d’un dels òrgans de participació més importants de la vida escolar, on la vostra presència és decisiva i sempre benvinguda.
  • De 20 a 21 h, en diferents espais del centre (estaran indicades als taulells del rebedor), Reunió de famílies amb tutors i tutores per presentar el nou curs 2018-2019. En aquesta reunió es treballaran aspectes molt rellevants sobre el funcionament de l’Institut i la programació dels propers dies i mesos, de manera que us convidem vivament a assistir-hi.

Entre el passat dimecres i el final del dia d’avui ja haurem tingut l’oportunitat de donar la benvinguda a tots els vostres fills i filles, i amb vosaltres, ara per correu i en persona el dimarts vinent, fem el mateix. Esperem obrir un nou curs 2018-2019 en el qual continuem treballant estretament amb totes i tots vosaltres i de manera que sentiu l’Institut Rafael Campalans ben a prop.